2016. június 11., szombat

Farmer tuning

Koptatott, szakadt farmer. Szeretem, nem szeretem, akkor is ez az őrület tombol. Én szeretem. :P
(Igen, azokra a nadrágokra gondolok, amik  egy részegen, négykézlábon átmulatott  éjszaka után lehetnek ilyen állapotban, és manapság ilyen rongyok lógnak a boltokban csillagászati árakon...) Szóval van, vagyis volt két egyforma farmerom, amik csak árnyalatban különböztek egymástól, úgyhogy az egyiket feláldoztam vagy jó lesz vagy nem alapon. Előtte azért megnéztem sok-sok videót a műveletről. Pl. ezt: https://www.youtube.com/watch?v=DHF6qdIG_S4
A diy ripped jeans szavakat használva tudsz rákeresni a hasonló videókra.

Aztán másnap neki álltam a térdnél gyárilag hiányos nadrágomat ráncba szedni.
A hozzávalók: 


Tehát fölhúztam, így jelöltem be, azokat a részeket, amiket szét fogok vagdosni. Így a célszerű. Mármint fölhúzva jelölni. Vagdosni bárhogy lehet.


És visszafordíthatatlanul megejtettem a sebeket.


Aztán borotvával szétcincáltam a széleket. A szemöldökcsipesszel pedig két vágás között kihúzgáltam a szálakat. Vigyázat! A már kidobásra szánt borotva szeret beleszaladni a körmökbe...
És tádáááám:


Azért beletelik némi időbe, mire kész lesz -függően attól, hogy mennyire drasztikus változtatást szeretnénk-, de nagyon ajánlom ezt a praktikát, a megunt farmert ne dobjuk ki, csak alakítsuk kedvünkre, hogy újra szerethető darab legyen.


Elégedett vagyok, nem bántam meg, hogy szétnyestem a nadrágom. Sőt... :P
Elő az ollóval Hölgyek, Urak! Igen, Urak -> https://www.youtube.com/watch?v=1pr83cJ-p7s

Várlak vissza! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése