2015. november 14., szombat

Ágas-bogas

Adventi koszorúnak készült, de a gyertyák nagyok lettek rá, úgyhogy egyelőre a polcon figyel, de ha lesz akasztója, akkor kopogtató lesz.


Mikor neki álltam, még nem tudtam, hogy pontosan mit akarok. Azt tudtam, hogy ducibb alapot szeretnék, úgyhogy maradék anyagokkal körbetekertem.
Kb. 5 réteggel értem el ezt a vastagságot.


Aztán kitaláltam, hogy vékonyabb ágakat fogok ráragasztani a feléig, ráteszem a gyertyákat, dobok rá néhány termést és kész. De a gyertyák nagyok lettek. Aztán jött az ötlet, hogy van nekem egy kis szarvasom, azt teszem a közepébe, a tetejére megy valamilyen akasztó és kész.


Aztán a szarvas nagy lett bele, az akasztónál is elakadtam, és nem is igazán tetszett volna így, úgyhogy tovább ragasztgattam rá a gallyakat.
Nagyon időigényes feladat. Összeszedni a gallyakat, méretre törni vagy vágni, felragasztani, ujjakat minél kevesebbszer megégetni. Néhány órával és néhány patronnal később megvolt az alap alapja.
Néhány díszkörtefa termés került még rá és a home feliratos tábla, amit már csak másnap festettem hkf-fel persze. A masnik -EBBEN a bejegyzésben írtam a készítésükről- végül nem kerültek rá -egyelőre.


Bár nem szeretem az őszt -így az őszi dekor sem jellemző rám-, ez a koszorú mégis nagyon tetszik. Szerintem télen is meg fogja állni a helyét ebben a formában. Esetleg kap még valami fehéret rá. Meglátjuk.  



Nálam ennyi az őszi hangulat. Bár csodaszép, könnyen megvalósítható ötletek sokaságával találkozok minden felületen, nekem ennyi elég magam körül.
És íme a szarvas, aki meghiúsította a tervem. Jobban érzi magát a koszorú előtt, mint a belsejében...


Mivel nem jött össze az adventi koszorú, nemsokára mutatom azt is. :)
Ha szeretnél te is ilyen ágas-bogas kopogtatót vagy adventi koszorút, viszont nincs lehetőséged vagy időd elkészíteni, írj és megbeszéljük a részleteket! :)
Várlak vissza! :)

2 megjegyzés: