2015. november 2., hétfő

Közeleg...

A szép csomagolás melengeti az ember szívét.
Korábban már említettem, hogy nem igazán szeretem az ajándékzacskókat/táskákat, ezért Szentestén sem talál majd senki ilyeneket a fa alatt.
Mivel általában kapkodás van a nagy nap előtt, a karácsonyi meglepetések közül ma egyet már becsomagoltam, és amúgy is november van, az idő meg repül.
Így kezdődött:


Aztán jött a minta:


Egy perces művelet volt pecsétet készíteni. Parafadugóra ragasztottam kartonból kivágott fenyőt, amit itt-ott bemaszatoltam hkf-fel.


Aztán mama-madzag és egy ajándékkísérő kártya, amit szintén hkf-fel festettem, majd koptattam, végül lakkoztam.


Név nem került még a kísérőre, nehogy idő előtt megtudja az a valaki, hogy ez az övé lesz. :)


Elégedett vagyok, úgyhogy a többi ajándék is hasonló stílusban lesz becsomagolva, és remélem, hogy ez nem csak nekem fog tetszeni, hanem a család valamennyi tagjának is. :D


Ha a csomagolások stílusa megvan, a fa díszei sem lehetnek másmilyenek. És ha már a fára aggatott díszek is megvannak, a dekoráció sem lehet merőben más. Fejben elhangzott filozofikus monológot hallhattunk...

Várlak vissza! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése