2016. január 7., csütörtök

Régi lámpás- új lámpás

Az újév első bejegyzése. Gyorsan az elején minden Olvasómnak csodaszép, alkotásokban gazdag új évet kívánok!
Nem tudtam előbb jelentkezni, ennek oka főként az, hogy a Jézuska hiába hozott nekem egy szuper kis fényképezőt, az összekötő kábelét olyan biztos helyre raktam magam elől, hogy egyelőre nem találom. Ma viszont a sokadik próbálkozás után egy másik fényképező összekötője jó lett az én gépemhez is, úgyhogy már a képek is rendelkezésre állnak az újévi poszthoz.
Szóval. Régóta szerettem volna már egy lámpást. Teljesen váratlanul kaptam egyet. Madarat lehetett volna fogatni velem.


Az üvegek pirosra voltak színezve. Fürdetéskor ennek a valaminek a nagy része lepergett, úgyhogy nem kellett sokat bajlódni vele.


Aztán festettem. Pentart Dekor Paint Soft-tal. Fehérre. Kiválóan tapadt. Gyorsan száradt.
Első réteg:


Második réteg:


A harmadik réteggel lett teljes a fedés.


Ledobta régi gönceit és büszkén viseli új ruháját.

 



Feketén piros üvegekkel nem tetszett. Most annál inkább szeretem.
Várlak vissza! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése