2016. március 26., szombat

Papír dekor Húsvétra

Nincs túlbonyolítva az idei Húsvéti dekoráció.
Minden nyuszis dolog papírból készült, mert egyszerű vele bánni, végtelen számú ötlet alapja és hulladékból is villanthatunk szépet.
Van egy nyuszis girland, ami az egyik polcomon csimpaszkodva tetszeleg, ami nem mellesleg hulladék kartonpapírból készült. Kellett hozzá sablon, festék -természetesen Pentart Dekor Paint Soft-, finom csiszolópapír, hobbilakk, mamamadzag.






Szintén hulladék kartonból csináltam ezt a képkeretet. A kartont lealapoztam, majd egy nyomtatott mintát ragasztottam rá, és Easter feliratot firkantottam bele ceruzával. Ha már nem lesz aktuális, kiradírozom, és írok vagy rajzolok bele mást.



A festett képkeretembe -előzmények ITT- is hangulathoz illő kép került, amit egyszerűen csak kinyomtattam, majd kiszíneztem. :)


Aztán annyira belejöttem a színezésbe, hogy abba se akartam hagyni. :P


Akasztgatni valók is kellettek, így készült néhány papírtojás. Sablon, kartonpapír, nyomtatott minta, ragasztó, lyukasztó, mamamadzag.


Olyan gyorsan lett Húsvét, hogy sem energiám, sem időm nem lett volna több ötletet megvalósítani, pedig annyi szép dolgot találtam, és bár még mindig nem vagyok konyhatündér, recepteket is mentettem le... Talán majd jövőre. ;) 


Csodaszép napot és sok locsolót, piros tojást holnapra! :)
Szép napot! :)

1 megjegyzés: